Hashtag
Bu dondurma standı çalışmak için harika bir yer gibi görünüyor! Güzel genç dansçılar hayat dolu. İşi oyun gibi değil, de eğlence gibi gösteriyorlar. Fakat dondurma satan arkadaşlarım bu şekilde çalışmıyorlar! Günde 12 saat ayakta duruyorlar. Kamyonun içi sıcak ve dar ve gürültülü. Soğutma kompresörlerinin veya dizel motorların titreşiminden kaçacak yer yok. Kolay bir iş değil. Ama hayata karşı olumlu bir tutuma sahip bir insan için eğlenceli olabilir. Peki ya yasal ve ticari konular? Hızlıca bir göz atalım...
Birisi bir şirket için çalışıyor sa, hayatı kolaylaştırır. Maaş karşılığında çalışır. Ama dondurmacı kendisi için çalışıyorsa, işte bazı yaygın yasal sorunlar...
▪ Şirket olarak mı yoksa bireysel olarak mı çalışacaksınız? Şirket kurmak daha karmaşık vergilendirme anlamına gelir... ancak dava durumunda daha iyi yasal koruma sağlar.
▪ Kamyon için ticari sigorta ve ticari tescil
▪ Personel sigortası - iş kazası sigortası
▪ İzinler - satıcı olarak çalışma, yemek hazırlayıcı olarak çalışma vb.
▪ Ana şirketle yaşanan anlaşmazlıklar - bunlar tahkim yoluyla mı çözül ecek?
Bunlar sadece bir kaç temel endişe. Başka endişeler de var, örneğin belirli yerler için izinler, para cezaları veya ihlaller vb.
Dışarıdan bakıldığında, dondurma satmak eğlenceli görünebilir. Eğlenceli de olabilir. Ama aynı zamanda uzun saatler ve zorlu çalışma anlamına da gelebilir.
Bu yaz hangi işi yaparsanız yapın... İyi çalışmalar!
Kendinize İyi Bakın
Avukat Timur Akpinar
(718) 224-9824
www.benimavukatim.com
https://www.instagram.com/timtim111111111/
Bu kullanıcıya mesaj göndermek yada paylaşıma yorum yapmak için hesap oluştumanız gerekmektedir.
Hesap oluştur